Betalen op rekening
Voor instellingen, ziekenhuizen, praktijken en bedrijven is het mogelijk om op rekening te betalen. Tevens is het mogelijk een inkoopnummer en een kostenplaatsnummer in te voeren. Vergeet deze niet in te vullen, zodat uw bestelling intern goed ontvangen wordt en de factuur correct verwerkt kan worden.
Let op: Indien u ons liever een inkooporder stuurt per email zijn hier €12,50 ex. btw orderkosten aan verbonden. Voor bestellingen onder de € 75,- betaalt u daarnaast ook verzendkosten.
Vergeet ons niet te voorzien van het juiste emailadres voor verzending van de factuur. Vaak is dit een algemeen emailadres van de financiële afdeling. Dit emailadres mag een ander zijn dan het emailadres waarop u de bestelbevestiging ontvangt.
Bestellingen op factuur kunnen, als daar aanleiding toe is, geweigerd worden zonder opgaaf van redenen. Ook kunnen wij u in voorkomende gevallen vragen om vooruitbetaling of aanbetaling.
De betalingstermijn is 14 dagen.
iDEAL
iDEAL staat voor het direct betalen van uw bestelling via uw eigen internetbankomgeving. Het voordeel hiervan is dat de betaling direct geautoriseerd wordt en daardoor snel kan worden doorgezet in ons systeem, zodat de bestelling meteen door ons in behandeling kan worden genomen.
Creditcard (Visa, MasterCard, American Express)
Tijdens het betalen met de creditcard wordt uw CVC code gevraagd. Dit is het driecijferig nummer achterop uw creditcard (Visa en MasterCard), of het viercijferige nummer aan de voorkant van uw creditcard (American Express).
PayPal
Nadat u bij PayPal een account heeft aangemaakt (gekoppeld aan een bankrekening of een creditcard) kunt u eenvoudig betalen door enkel uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. U hoeft dan niet langer iedere keer opnieuw uw bank- of creditcardgegevens in te vullen; deze worden veilig door PayPal opgeslagen voor al uw toekomstige betalingen.
Klarna
Met uw ‘Klarna Achteraf betalen’ account kunt een bestelling plaatsen en de betaling voor een bepaalde periode uitstellen. Let op: u betaalt extra kosten voor deze betaalwijze. Deze worden getoond in de afrekenpagina.
Bancontact
Bancontact is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.
Sepa directe overmaking
Een Europese Overschrijving wordt ook wel een SEPA betaling, of een SEPA Credit Transfer genoemd. Zakelijke partijen en consumenten kunnen een eurobetaling doen, waarbij er geen verschil is tussen een binnenlandse betaling en grensoverschrijdende betaling. Voorwaarde is natuurlijk wel dat beide landen in het SEPA gebied liggen. Een SEPA overboeking is een transactie naar een IBAN rekeningnummer.
U maakt bij een SEPA betaling dus zelf en handmatig het bedrag over naar onze SEPA IBAN rekening die beheerd wordt door onze betaalprovider Mollie. U ontvangt duidelijke betaalgegegevens zodra u bestelt via deze wijze. Dit werkt sneller, veiliger en eenvoudiger dan een ouderwetse overmaking en zorgt voor snellere verwerking van uw bestelling. Let erop dat een SEPA betaling binnen 14 dagen plaats moet vinden en daarna vervalt.
Directe overmaking
U kunt het bedrag van de bestelling ook zelf overmaken. Zodra uw betaling bij ons binnen is, wordt uw bestelling binnen 1 a 3 dagen verwerkt.